måndag 1 mars 2010

kusin Emmy 7 år gästbloggar från Stella del 2

Söndag 21 februari 2010
Vi tittade på hajar på Union island. Wille åkte med några fiskigubar och fongade några färglada fiskar. Vi snårklade på ett snårkel stele där vi såg sköldpador och en rocka.

Jenny och en sköldpada

Måndag 22/2 2010
På mårgonen åkte vi till en ö med leguaner. Och jag såg en haj.
Tisdag 23/2 2010
Jag tog två(sim) merken jag simade 100 meter. Och jag trefade en gube som hete Lördag. Han hade en hund som hete tiger. Vi hade komit till en anan ö.
Onsdag 24/2 2010
VI bada och bada och bada, de var rolikt.Linn, jag och Wille hoppar i vattnet. Vi är på Majrå. Johan,Eddie, Wille och Jenny Jag och min syster och mina kusiner.

Vi seglade halva naten. Och jag sov i sitbrun. Vi seglade till Grenada.
Torsdag 25/2 2010
På mårgonen åkte vi till två strender. Vi var der till solnedgongen.Kvällsfiske på bryggan Grand Ans.
Fredag 26/2 2010
VI badade på dan och sen åkte vi hem till Sverige.

Tak för trevlig semester!
Emmy

1 kommentar:

Jollefarsan sa...

Så läckert ni har det, som vanligt! Jag undrar, har ni varit på denna plats ännu? http://static.panoramio.com/photos/original/2782447.jpg
Den har lockat mig, men sjön har jämt varit för "ruff".
\\ Lasse landkrabba